sunnuntai 28. huhtikuuta 2019

Olisinpa selvännäkijä!

Sain viime vuonna ystäviltani lahjaksi suuren upean kristallipallon. Iloitsin siitä suuresti! Uupumaan vain jäi minun omat taitoni, mitkä eivät riitä selvännäkemiseen ja kristallipallon lukemiseen, vaikka kuinka yritän.

Ehkä sekin on ollut minulle yksi energisyyttä antava, ainakin ystävien ajatukset sen ympärillä siinä, jotta alan nyt olla taas voimissani viime vuoden sairauden jälkeen. Kovasti hommailen puutarhassani, perkkaan, puhdistan ja uusin särkyneitä pajutöitä. Ja uusia ideoita pyörii päässä!

Joka tapauksessa olen luvannut avata kesäkahvilani juhannussunnuntaina 23.6.19 klo 12.00-17.00. Hyvässä lykyssä ensimmäiset ruusut silloin avaavat kukkansa. Ja onhan minulla puutarhassa muutakin kuin ruusut, useita kukkivia puita, pensaita ja perennoja. Ja luontoa ympärillä ja luonnonkukkia!



Mutta todella haluaisin tietää muutaman asian. Kysyisin kristallipallolta millainen on ensi kesän sää, kannattaako minun järjestää pihassani erilaisia tilaisuuksia? Puutarhakahvila on aina sään armoilla, aittaan kun ei mahdu kuin 12 ihmistä istumaan sadesäällä. 


Uhkaako myrskypilvet?

Toiseksi haluaisin tietää, onko kukaan kiinnostunut ruusutarhasta, puutarhasta, Jätinkirkosta lähistöllä, tarinoista ja pannukahvistani. Ja onko  yleensä viitseliäisyyttä tulla esimerkiksi Raahesta asti pelkästään kahville tähän istumaan? Tarvitaanko tällaista kahvilaa? Kukaan ei ole tehnyt vielä minkäänlaisia tilauksia tai kyselyjä, varmaan epätietoisuuden vuoksikin.


En oikein näe mitä pallo tahtoo sanoa? Tuvassaniko istun ikkunan takana?

Kolmanneksi haluaisin tietää, riittääkö minulla energia kaikkeen, mitä haluaisin tehdä. Ja mitä minulta halutaan? Yrttikurssia, astrologian kurssia, ruusumeditaatiota, hiljaisuuden retriittiä, Viinapolkuretkeä vai mitä?

Jotakin tuossa yritetään sanoa...

Ja tuollahan itse Ruusumuori kovasti yrittää jotakin!

Pitäiskö minun vain elää päivä kerrallaan ja ajatella, että kaikki järjestyy ajallaan parhain päin? Tuollainen ajattelu ei sovi yrittäjyysmaailmaan, mutta enemmän taidan olla taivaanrannan maalari kuin yrittäjä, vaikka kaiken maailman kurssitkin olen siihen käynyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen mielelläni kommentteja, kiitos!