keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Onnistumisia 2014

Luonto on ollut minulle suvaitsevainen. Vaikka kylmä on ollutkin, niin aurinko on lämmittänyt ja suojaisa paikka. Sadettakin on tullut kohtalaisesti, mutta toki olen juossut kastelukannujen ja sadettajankin kanssa mutisten kulussani, että jumppaahan tämä on. Enpä viitisisi muille lenkkeille lähteä.

Valkoinen myskimalva, mäkimeirami ja taustalla jalopähkimö ja jalokurjenpolvi

Aika on ollut minulle ystävällinen. Olen pystynyt hoitamaan sekä pihaa että kahvilaa mielestäni sopusoinnussa omien voimavarojen ja ajan kanssa. Ystävälliset asiakkaat antavat voimaa ja hyvää oloa.

Oma kunto toimii, kun muistan vaihdella liikkeitä huonon selkäni takia. Ei liikaa puuhommia, ei liikaa konttaamisia, tai trimmerin ja ruohonleikkurin kimpussa eikä liikaa lapiohommia tai perkkaamisia. Olen järkevä.

Ruusut ovat toimineet kanssani kauneudesta toistensa kanssa kilpaillen. Onnenruusu on ollut ruusujen joukossa kuningatar, saihan hän niin hyvin tuenkin 'onnentuvastansa'. Siitä sainkin oivalluksen, kun minulla vielä noita heinäseipäitä ja harmaata lautaa on, mutta sen tuloksen voi nähdä sitten myöhemmin.

Onnenruusu ja vasta 2-vuotias! Pitäneeköhän tehdä kattolaudoituskin.

Valamonruusut  valtoimenaan. Muutkin kertovat ruusun hyvästä kukinnasta.
Keijunruusu, taustalla lasten hiekkalaatikko suojatelttoineen.

Sammalsalonki, jonka 'hienon' sohvan peitin verholla. Jotkut luulevat, että siinä otetaan vihkikuvia.

Veden ääni on aina virkistävää!

Olkkola Kirppisaitan edessä.

Köynnösruusu John Davis odottaa vielä istutustaan. Taustalla lasten mieluinen tiipii.
Kiitos kaikille vierailijoille, jotka olette innostaneet minua ruusujen kasvattamisessa ja piristäneet päivääni! Uskon todella sanontaan, että 'jokaisella vierailijalla voi olla sinulle tärkeä viesti mukanaan'. Usein se tulee tiedostamattomasti ja sen merkityksen huomaa vasta jälkeenpäin, kun viestin kohde löytyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen mielelläni kommentteja, kiitos!